Otevření klubu
Ladies and Genleman!!! Vážené dámy a pánové! Podle posledního nařízení vlády můžeme v pondělí 27.4 otevřít! Bohužel v omezeném režimu...bez využití šaten a sprch...
Na dnešek jsem ani nemohl spát jak se těším:) Samozřejmě tréninky budou uzpůsobeny tomuto režimu. Rozpis tréninků je následující - dopolední tréninky pondělí až pátek od 11 - 12:30, odpolední tréninky po - pá od 16 - 17:30 a od 17:30 - 20:30. V neděli od 14 - 16:30 kondiční box a kids mini boxing od 15 - 16 a jestli budete souhlasit posuneme začátek masakru na 17? Na závěr vkládám pár tipů a náš speciální program tréninky na přání samozřejmě pořád funguje! Pro tuto chvíli Vám zasíláme pár tipů z on-line webináře vedeným majitelem fitness provozoven v Číně, kterého se zúčastnili naši kolegové. Tyto tipy od nás berte pouze jako ukázku opatření, která byla využita v jiné zemi postižené COVID-19, a která reagují na uvolňovaní restrikcí stanovených čínskou vládou.
Hlavním tématem byla bezpečnost klientů v klubech/sportovištích. Po znovuotevření je tedy potřeba, více než kdy jindy, s klienty komunikovat, budovat ještě větší důvěru, být transparentní a vytvořit bezpečné podmínky. Jak na to?
Dezinfekce a úklid klubu – Rozmístěte po zařízení dostatečné množství dezinfekčních stojanů a papírových ubrousků. Dejte na recepci ceduli, která připomene návštěvníkům dezinfekci rukou před i po cvičení.
Povinné měření teploty – Měřte ji u zaměstnanců i klientů.
Rozdělte prostor na zóny – Vymezte zóny, ve kterých může být omezený počet osob a vytvořte bezpečnou vzdálenost mezi stroji (1,5 – 3 m).
Omezte služby a zázemí – Zavřete šatny, sprchy a relaxační zónu, klimatizaci ponechte vypnutou, odstraňte ručníkový servis, vysoušeče vlasů v šatnách a cvičební pomůcky, které se obtížně čistí např. podložky.
Upravte kapacitu služeb – Zaveďte rezervační systém na posilovnu, ponižte kapacitu osob skupinových lekcí, mezi jednotlivými časy si vytvořte prostor pro odchod lidí a úklid klubu.
Zamezte frontám u recepce – Nalepte na zem značky, které od sebe budou vzdálené 2 metry.
Omezte prodej na recepci – Zkuste převést doplňkový prodej do online prostředí.
Zaškolte personál – Nastavte si pravidla pro prodej, zákaznický servis, kontrolu počtu lidí v klubu, jak zvládat udržování vzdálenosti mezi zákazníky.
Sestavte často kladené otázky a odpovědi na ně – Připravte nejčastější otázky a odpovědi pro zaměstnance i klienty týkající se plateb, členství, provozu klubu, opatření atd.
Buďte transparentní – Uveďte, jaké kroky jste na sportovišti udělali, aby se klienti cítili bezpečně a vše sdílejte na sociálních sítích. Umožněte svým klientům první vstup zdarma, aby se mohli přesvědčit o bezpečnosti na vlastní oči a vyzkoušet si cvičení za nových pravidel.